Signerad Stallmanaffisch

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Tue Mar 4 17:58:50 CET 2008

From: Rasmus Kaj <kaj at kth.se>
Subject: Re: Signerad Stallmanaffisch
Date: Tue, 04 Mar 2008 15:36:49 +0100

> När vi nu har en signerad Stallman måste vi ju skaffa ett komplett set.
> Frågan är vad som ingår i ett sådant mer än Stallman och Gates /
> Ballmer?  Vi som gillar BSD har ju många småhjältar i stället för en
> stor ...  Men en signerad Art Gabrowski borde ju vara lätt att
> åstadkomma i alla fall ...  :-)
>
> Vill man ha en utmaning så skulle det väl vara en Theo De Raadt och
> Poul-Henning Kamp -- på samma bild!   :-)

Det finns väl två metoder:

1) Fotografera dem var för sig och fixa...

2) Bjud dem på öl

Det senare funkar bra på PHK (som för övrigt legat och kravlat på golvet i mitt
då *trånga* labb).

Jag har dock inte sett vare sig Art eller PHK affischer i omlopp. Måste ha
missat dem. Jag är väl mer för att uppleva personer IRL antar jag.

MVH
Magnus