gamla minnen.

Ilja Hallberg iha at regexp.se
Thu Jan 31 13:16:54 CET 2008

> Jag har ett par Ultra1:or som minnena borde passa I, så jag är
> intresserad!

I så fall ger jag dem gärna till dig. Vill du att jag plockar ut de
sista minnena ur den fungerande sparcstation 20 ( dubbla cpu:er) eller
vill du ha hela burken?

Jag ska erkänna att jag inte minns exakt hur mycket minne det är, men
jag har för mig att det var mer än minimikonfigurationen.

Jag kan komma med grejerna till stackens lokal torsdag 14:e januari.
Om du vill ha dem snabbare så kan du hämta dem på mitt jobb på
Torsgatan vid St:eriksplan.

Ilja