autentisiering kth student

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Sat Jan 12 16:15:50 CET 2008

tis 2008-01-08 klockan 14:47 +0100 skrev Nina Hagman:

Halloj, alla som är intresserade av inloggning och kårens boktorg.

> Tackar, det hjälpte. Jag har länkat om, och nu fungerar inloggningen på
> boktorget igen.

Nä, riktigt rätt är det inte än.  Om man går till
http://www.ths.kth.se/service/Boktorg/ så går länkarna till höger, under
"Mina annonser" fortfarande till login.admin.kth.se.

Om man listar alla köp- eller säljannonser och klickar för mera
information om någon viss annons så kommer till rätt loginsida.  Men när
man loggat in kommer man tillbaks till listan, inte till detaljsidan.
Och klickar man för detaljer igen så kommer man till loginsidan igen.
Trasigt.

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>