Kommer Stallman filmas?

Mikael Vejdemo Johansson mikael at johanssons.org
Wed Feb 27 17:32:31 CET 2008

On Wed, 27 Feb 2008, Thord Nilsson wrote:

> Han mednade man *ska* säga "GNU/Linux" och inte bara "Linux".

När han pratade här i Jena var han ännu tydligare än så - budskapet var
ungefär att de som säger "Linux" istället för "GNU/Linux" är endera lata
idioter som inte bryr sig om moraliska frågor alls, eller Onda Människor
ute för att undergräva De Godas Kamp för Friheten.

--
Mikael Vejdemo Johansson         | To see the world in a grain of sand
mikael at johanssons.org            |  And heaven in a wild flower