Signerad Stallmanaffisch

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Wed Feb 27 11:26:03 CET 2008

From: Harald Barth <haba at kth.se>
Subject: Re: Signerad Stallmanaffisch
Date: Wed, 27 Feb 2008 11:21:10 +0100 (CET)

> Javisst gjorde du rätt! Han får gärna hänga (hur högt kan diskuterad)
> i klubblokalen.

Jag håller med. Jag avgudar honom inte, men jag ser att han gjort en del
nyttigt och en del dumt.

> Tyvärr har vi ingen fräsch Stackpointer att trycka i hans hand.

Vi kanske kan gräva fram en ofräsch Stackpointer, men det känns lite fel på
något sätt...

Kanske dags att bygga en Stackpointer föresten... :)

MVH
Magnus - som skriver detta mail i Emacs på en GNU/Linux Debian maskin