Medlemsavgift och stackendörren

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Tue Feb 19 13:40:21 CET 2008

Halloj allihop!

Nu har jag skickat en lista till kortexpeditionen om vilka kort som ska
ha förlängd behörighet.

Ni som vill fortsätta komma in genom dörren men inte har betalat än, om
ni betalar nu så bör det vara ganska stor chans att pengarna hinner fram
och registreras att ni har betalt innan jag kör nästa batch (jag bör
hinna med en till innan korten faktiskt börjar expirera, vilket sker den
tredje mars).

Om du tycker dig sakna behörighet som du borde ha, kontakta mig på
kaj at stacken.kth.se eller styrelsen at stacken.kth.se så ska vi
förhoppningsvis kunna lösa det!

Aktuellt tips:  Stackenföreläsning om virtualiseringssystemet Mult,
torsdag 6 mars.  Se http://www.stacken.kth.se/2008/mult !

--
Rasmus Kaj, datorföreningen Stackens styrelse.
http://www.stacken.kth.se/  -  styrelsen at stacken.kth.se