Re: Skrot på jobbet

Jimmy E jimmy.engelbrecht at gmail.com
Thu Dec 25 22:30:06 CET 2008

Hejsan!

Jag och en polare är definitivt intresserade om inte stacken vill ha.
Framförallt XEON-baserade och kyla är intressant.
P3'or kan vara intressant beroende på konfifuration, men sånt avgör
man bäst på plats isf.
Allting med snabba eller många diskar är också intressant.
Alphor är bara relevanta om det är typ DS10'or eller modernare.

Switcharna rekommenderar jag att slänga, tror jag fixade(eller höll
på) typ 50xx med
12 moduler till stacken för 3-4 år sedan.

/Jimmy