Config in Pine utility

Jon Larsson jla at kth.se
Wed Aug 6 12:33:13 CEST 2008

2008/8/6 Kenneth Norberg Nilsson <knn at kth.se>:
[...]
> samt blockeringen från att vidarebefodra mail från mail1.nada.kth.se (SquirrelMail)

Vad handlar detta om? Forwardas inte nadamail ordentligt? Nej, det
verkar inte så, visar ett enkelt test, och det trots att jag har både
en .forward och ett aktivt sievescript med en ensam redirect-sats i på
mail1.nada.kth.se. Kan du, eller någon, utveckla hur denna problematik
ser ut? Det är ju trist om alla ens mail till nada försvinner ut i
cyberrymdens svarta hål, eller nåt.

För övrigt tror jag mig ha identifierat ytterligare ett problem med
flytten till Exchange: plusadressering
(användare+valfritt_tillägg at kth.se) tycks inte längre fungera. Vilket
är något irriterande när man är registrerad på ett gäng e-postlistor
och webbtjänster med plusadresser och därmed inte längre får de
mailen... *morr*

/ Jon