tail -f | sed

kat@kth.se kat at kth.se
Wed Apr 16 13:41:17 CEST 2008

Oj, nu blev det fel! Skojade med en kompis om korrespondensen (den är
mycket intressant men lite teknisk för mig att förstå medans han arbetar
med programmering) men mejlet kom fel #pinsamt#. Hoppas ingen tar illa
upp, vill fortsatta vara med i mejlinglistan och det är intressanta frågor
som tas upp. :S :)

Ha det bra!
(Har jag tur så lägger moderatorn inte upp det förra mejlet..:)