Finns intresse av ett Vectrex?

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Thu Apr 3 11:18:25 CEST 2008

tor 2008-04-03 klockan 00:04 +0200 skrev Didrik Madheden:

> Jag har fått ett erbjudande om att få ett Vectrex i utbyte mot porto
> från sydsverige. Är proxxi, eller stacken, eller någon enskild medlem
> intresserad av detta?

Ett sånt är ju ballt!  Jag är intresserad!  Om jag är intresserad som
privatperson eller som representant för Stacken beror på hur många fler
på stacken som är intresserade ...  :-)

Jag kan tänka mig att ta hand om det och ha med det till stacken för
förevisning några torsdagar.

Är det i fungerande skick, eller i behov av reparation /
hårdvaruhacking?  Ingår någon mjukvara, eller måste man skriva egen?

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>