Kommentarer i e-post.

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Tue Jun 26 16:09:20 CEST 2007

Min erfarenhet är att om man vet vad en RFC är eller varit med sen internet
grundades så är man mycket mer sparsam/noggrann med citeringen.  Nu när alla
är uppkopplad inklusive kaffebryggaren samt outlook/outlook express finns i
var mans dator så blir nog den här formen av kommentarer allt vanligare.

Smaken är som röven - klöven.

Magnus