OT: Företag som tillverkar tygmärken

Mikael Auno auno at kth.se
Sun Jun 3 23:18:12 CEST 2007

Didrik Madheden wrote:
> Denna fråga är lite OT för den här listan, men jag hoppas på att nån
> som vet ser detta ändå. Jag letar efter ett företag som tillverkar
> tygmärken, av samma sort som sektionsmärkena. Vilket företag använder
> sig D av? Vilken prisklass ligger det i? (Det jag vill göra är inte
> relaterat till KTH på något sätt) Vad har de för minimumorder?

En bättre adress att maila till vore kanske prylis at d.kth.se, vilken går
till just Datasektionens prylmånglare (han har hand om våra märken).

Hur som helst så behövs det dock inte nu då jag råkar veta att vi på
Datasektionen oftast använder oss av Mera Märken (Mera Produktion AB),
på deras webbsida (http://www.mera.se/) finns all prisinformation du
behöver.

Vänliga hälsningar
Mikael Auno
Styrelseledamot för studiemiljöfrågor, Konglig Datasektionen