Skrot

Bjarni Juliusson bjarni at Update.UU.SE
Fri Feb 2 18:39:15 CET 2007

Hej stacken.

Update har en sabla massa skrot att göra sig av med pga uppsägning av
förrådsum hos institutionen. Problemet är att skroten inte längre verkar
ägna sig åt att ta emot skrot som huvudsaklig verksamhet, utan har gått
över till pappersarbete och dryghet som centrala uppgifter.

Hur gör ni när ni skrotar stora saker? Mindre prylar kan man ju bara
köra iväg till lillskroten och slänga som privatpersoner, men en DEC
7000 till exempel tänker åtminstone inte jag (eller *nån* jag frågat)
personligen lyfta upp i containern för PC-skrot.

Alla tips om var man egentligen skrotar nuförtiden skulle uppsakattas
hemskt mycket.

Förresten kan ni få en lista på vad vi tvingas slänga om ni är
intresserade av blandade datorrelaterade saker från ovan nämnda feta
Alpha ner till skärmar och tangentbord till Apollo och Sun.

Bjarni, ordf Update
--

                        INFORMATION WANTS TO BE FREE