Kårens dag

Vladimir Bogodist vladib at kth.se
Fri Aug 17 00:55:19 CEST 2007

Pontus Stenetorp wrote:
> Hej alla i Stacken,
>
> Hur kommer det att bli med kårens dag i år? Jag är precis som förra året
> frivillig att ta mig dit och förhoppningsvis få till en eller annan ny
> medlem.
>
> Hälsningar,
> Pontus

Jättebra Pontus, alla är varmt välkomna med bidrag.

Kårens dag går av stapel den 27:e Augusti i år.

Vi behöver folk i montern under hela dagen, folk som pratar varmt om
Stacken samt berättar för n0llan vad vi hittar på för roliga aktiviteter
tillsammans.

Brist på fantasi när det gäller bidrag? Så här såg det ut förra året:
http://gallery.stacken.kth.se/2006-kardag

Mvh Vladi
Vladimir Bogodist                     vladib at kth.se

M.Sc. student	 Royal Institute of Technology (KTH)
Computer Science & Engineering    Stockholm, Sweden

Chairman                 Stacken Computer Club (KTH)