OT: Chip/gameboy/etc.-musiker sökes

Oscar Sundbom ossu02 at kth.se
Sun Apr 22 01:17:50 CEST 2007

Hej!

Först vill jag be om ursäkt för ett (något) off topic meddelande.

Det kom in en CD-samling med musik gjord på gamla datorer/TV-spel
(NES, C-64, Gameboy m.fl.) till THS Radio för några veckor sedan.
I samband med att vi lyssnade in den nämnde jag att jag tyckte mig minnas
att det fanns åt minstone ett par musiker i den genren här på KTH.
Thobias, musikansvarig och kör bl a programmet Pluto[1], blev genast
eld och lågor och bad mig försöka få tag på dem, för att komma upp i
studion och spela lite, göra en intervju etc.

Om jag minns rätt så har jag sett diskussion i det här ämnet på någon
av de här två listorna. Kanske båda. Om någon känner sig träffad,
och kanske främst intresserad, så kan ni höra av er till pluto at thsradio.se.
De skulle bli jätteglada. :)

Om någon annars vet var jag borde leta, skulle även den informationen
uppskattas.

MVH
Oscar

[1] http://www.thsradio.se/pluto/