Konto låst

Magnus Danielson cfmd at bredband.net
Sun Apr 8 16:11:29 CEST 2007

From: David Vuorio <vuorio at kth.se>
Subject: Re: Konto låst
Date: Sun, 08 Apr 2007 14:48:35 +0200

> Vet inte om det är fler som får det här brevet först nu (långsammare än
> snigelposten), men det är redan löst iaf. efter att han mailat till
> annan adress.

Det händer att jag inte har tid att beta av moderator-ärendena. Eftersom allt
inte är SPAM så kan man inte default-kasta. Nu hade jag en stund. Rasmus brukar
beta av någon gång ibland också. Sitter man fast i grottekvarnen så är det
mycket som passerar förbi utan att man hinner ens titta på det. :(
Om det finns de som vill hjälpa till att moderera så går det att fixa enkelt.

MVH
Magnus