Sveriges rotserver

Magnus Danielson cfmd at bredband.net
Tue Apr 3 18:16:54 CEST 2007

From: "Magnus Lindkvist" <nauir at hotmail.com>
Subject: Re: Sveriges rotserver
Date: Tue, 03 Apr 2007 14:18:31 +0200

> Har Bill Gates en egen Root-DNS-server? Koolt.

Det finns de som är kända inom en mindre krets, men som likaväl är kända nog för
ändamålet.

Eftersom det finns en oseriösare variant så:
Mikael Jacksson är en annan känd person, men jag låter nog Bill klappa DNS
server om jag skall välja av dem två. :-) Men Mikael kanske är riktigt duktig på
det, jag vet inte, jag känner inte honom (heller, jag känner ju inte Bill).

Viss root-DNS klappande herre känner jag i alla fall litegranna.

MVH
Magnus