Sveriges rotserver

Didrik Madheden didrik at kth.se
Tue Apr 3 01:00:33 CEST 2007

On 4/3/07, psychad at pseudohacker.org <psychad at pseudohacker.org> wrote:
> > (Av Europas tre st)
>
> Vet ej
Tydligen hade jag fel (Två i Europa, den andra i Amsterdam, och sen en
i Tokyo) om man får tro Jans länk.

> Vet ej 100%, den information är hemligstämplad tillsammans med annan
> information som militären håller hemligt. (I alla fall som jag har fått
> det förklarat för mig.
Om jag hade haft ett live  hade jag troligen inte traceroutat
i.root-servers.org, men nu gjorde jag det, och resultatet får mig att
tro att den inte står på KTH. (Iofs behöver det inte spela någon roll,
men jag tror själv också att den står någonstans mer kärnvapensäkert,
som IP-only's hallar)

> /Psychad

/Didrik Madheden