NUCCC-resa

Tomas Ögren stric at acc.umu.se
Fri Sep 29 13:05:57 CEST 2006

On 18 September, 2006 - kapsyl at df.lth.se sent me these 0,3K bytes:

> Hej!
> Jag heter Mats Gustavsson och är vice ordförande i DF (Datorföriningengen
> vid LU & LTH) Jag skall organisera vårt resande till NUCCC och undrar om
> några av era medlemmar tänkt sig dit och isåfall hur/när de åker. Vi kunde
> kanske ordna ett sammanträffande i stockholm för en trevligare resa.

Som det ser ut nu så verkar vi bli 2-3 st som ska åka båt från sthlm
till åbo.. 5 st tillbaka verkar det som.. Borde kunna veta bättre senare
idag.

Kollade Silja, de åker bara tillbaka på söndag morgon.. så jag antar att
det blir Viking Line..?

/Tomas
--
Tomas Ögren, stric at acc.umu.se, http://www.acc.umu.se/~stric/
|- Student at Computing Science, University of Umeå