Platsannons

Ola Westin owe at stacken.kth.se
Thu Sep 21 11:05:43 CEST 2006

On 20/09/06, Martin Olsson <martin.olsson at sentor.se> wrote:

> Om jag skulle vilja få ut ett meddelande (en platsannons) till studenter med
> dataintresse och önskan att ha ett jobb vid sidan om studierna, vad är bästa
> forumet?
>
> Något möte i TokKOM?

Det finns ett möte i Tokkom som heter Jobb där du kan posta annonsen.

Läser du Tokkom? Annars får du lura någon av oss Stackare att posta åt dig.

> Fysiskt åka till KTH och sätta upp lappar på anslagstavlor?

Det finns ju några anslagstavlor som brukar vara fulla med allt
möjligt. Jag kan inte påstå att jag själv tittade överdrivet mycket på
dom under min tid på KTH.

> Något annat sätt?

Prova att kontakta D-sektionens PR-grupp.
http://www.d.kth.se/sektionen/namnder/pr/

/ola