FW: FW: BOUNCE veckobrev@ths.kth.se: Non-member submission from ["Josefin Viidas" <josefin.viidas@ths.kth.se>]

Josefin Viidas josefin.viidas at ths.kth.se
Wed Sep 6 14:28:29 CEST 2006

Hej och tack för ditt svar!
Ja, jag flyttar gärna över listan till mailman! Så fort någon vill och kan hjälpa mig med detta är jag tacksam. Det smidigaste vore ju att ha samtliga nyhetsbrev i samma system. Vet inte hur omfattande ett sådant arbete är och hur lång tid det kan ta att fixa? Men jag är oerhört tacksam om du hinner fixa det akuta felet med majordomo på torsdag. Har försökt sedan i måndags att få ut Nyhetsbrevet och börjar bli smått frustrerad...

En annan sak; kan man om man använder mailman skicka mail och nyhetsbrev som ser lite "roligare" ut än de jag skickat hittills? Går det att använda fet stil i rubriker och välja teckensnitt tex på ett smidigt sätt?

/Josefin

P.s Tusen tack för ditt svar och för att du lovade att titta på problemet!!!! Nu ser jag en ljusning i horisonten. D.s