Hjälp med D

Harald Barth haba at pdc.kth.se
Wed Oct 11 16:33:21 CEST 2006

> ... i form av en virtuell host på whopper.  Därefter skulle whopper
> kunna flyttas till den lite vassare hårdvara som idag heter tiramisu
> (fast med hela diskar).

Jag vet inte om det är tillräckligt kompatibelt på HW-RAID fronten att
man bara skulle kunna flytta diskarna från whopper till tiramisu och
köra vidare.

Hm, det skulle man kunna testa med en annan 360, dvs den som idag
heter pony, så att först så går diskarna från whopper till pony och
sedan flyttar tiramisu in i pony. Men jag är inte i stan i morgon,
så det är nån annan (TM) som kan testa detta på stackenkvällen.