Medlemsansökan [WAS: Re: Ang elabs internetuppkoppling]

David Vuorio sekr at stacken.kth.se
Thu Oct 5 13:40:50 CEST 2006

> Det har styrelsen at stacken.kth.se hand om. Hallå där styrelsen!

Didrik,

din medlemsansökan godkändes av styrelsen för ett bra tag sedan, jag
skickade också ett mail till dig om detta i den vevan med rubriken
"Medlemsansökan Stacken". (Om brevet studsat är det möjligt att jag inte
upptäckt det pga. konstiga filter jag hade ett tag, annars borde du ha
kvar brevet från mig.)

Nu vet du iaf. styrelsens mening. :-)

Vänligen,

--
David Vuorio          | M. of Sc. student, Computer Science
Secreterary (2006)    | Royal Institute of Technology (KTH)