Gammal dokumentation?

Åke Nordin moose at enting.se
Mon Jun 19 13:49:19 CEST 2006

Lars-Johan Liman wrote:
> moose at enting.se:

> Innebär det at du i detta mail pratar som Moose, snarare än som
> representant för Stacken?

"Jag" = moose. Det var typ tio år sedan jag på något sätt
företrädde Stacken. Jag är med vid någon flytt ibland ungefär.

> Kör du egen konsult? (Din/er hemsida är föredömligt kortfattad -
> t.o.m. kortare än Autonomicas! ;-)

Japp, sedan mitt dåvarande konsnyltslaveri blev uppköpt av ett
gäng jänkare och jag blev "rightsized" 2003 så kör jag på mer
eller mindre egen hand, just nu åt korvfabriken.

Det där med webbsidor är nog inte riktigt vad jag ska syssla
med. Jag har väl tre eller fyra försök som inte riktigt blivit
vad jag trodde först, det jag har nu är det mest färdiga jag
orkat lägga ut.

--
  .
  Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, independent consultant.