[brus] Re: [brus] [Fwd: Maj-skämt?]

David Vuorio vuorio at kth.se
Thu Jun 1 16:09:46 CEST 2006

> Är det någon som kan bekräfta att programansvarig (Stefan Östlund,
> <stefan at ets.kth.se>) är den som har kommit med denna lilla... vårpresent?

Det är iaf. vad jag fått höra av mina kollegor på IT-enheten.

I Inger Larssons minnesanteckningar från ett ledningsgruppsmöte, punkt 4.
Grundutbildningsfrågor står det kortfattat:

"Information från Gru-rådet
- Förslaget om 45 datorer accepterades. Viktigt att det är samma
operativsystem på samtliga datorer (Windows).
..."

Så min bild är att Stefan drivit fram beslutet i GRU-rådet; utöver det har
jag mest lösa påståenden och spekulationer att gå på.
(Minnesanteckningarna från GRU-rådet kanske är mer rättvisande (?), de har
jag inte tittat på än.)

/David

(En ursäkt till några av er som fått ett tidigare, något felaktigt, mail
av mig i en total förvirring.)