SUN-Blade-hämtning - deadline

Pontus Stenetorp ninjin at kth.se
Wed Dec 13 19:31:52 CET 2006

Jag verkar ha fumlat bort mitt mail... *forstar inte hur* Skickar det
igen och ber om ursakt om det blir dubbelt nagonstans.

/* Det gamla mailet */
Hej!

Efter en hel del velande sa onskar jag anda ha en, om jag inte kort over
deadline =(

Oavsett torsdag eller fredag sa kan jag hamta den om det blir aktuellt.

mvh,
Pontus Stenetorp