Re: SUN-Blade-hämtning

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Wed Dec 13 11:14:05 CET 2006

1. Jag har fått första svaret från Delfi nu:

burkarna är Sunblade 100, 500MHz cpu och har 256-512MB ram vardera. De är
utan disk (men använder IDE), de har PROM-lösen satt. Så vi måste säga
exakt hur många vi vill ha - OCH SEN HÄMTA SÅ MÅNGA. För de tänker inte
resetta alla och sen behöva kasta dem. Just nu förhandlar jag fram en
hämttid. Jag siktar på en morgon, 9:00, första bästa dag innan jul.

Det finns ca 50st hos Delfi.

2. Uppdatering av vilka som vill ha hur många:

Psychad     Alexander Koponen   y st
tol         Tomas Olsson        1 st   (har kurir)
mijo        Mikael Johansson    1 st   (har kurir)
Johnny      Johnny Eriksson     2 st
mho         ?                   2 st
nitro2k01   Didrik Madheden     1 st
Mikael      Mikael Auno         2 st