Stor hög Sun-arbetsstationer över på NADA

Mikael Johansson mikael at johanssons.org
Sun Dec 10 10:22:30 CET 2006

On Fri, 8 Dec 2006, psychad at pseudohacker.org wrote:

> Om ca en vecka ska jag kontakta delfi och säga hur många som ska checkas ut.
> De är nämligen inte klara. De måste PROM-resetas, och de vill bara reseta så
> många de blir av med så de kan slänga resten på tippen.
>
> Så jag kanske skulel kunna koordinera. Det är MÅNGA datorer vi pratar om.
>
> /Psychad

Ett par frågor....

1) Kan man använda en Blade-100 (eller vilka det nu blir) fristående?
Eller vill de ha en surrver de pratar med?

2) Kan jag få mellanlagra en eller två hos någon vänlig själ i ... lite
över en vecka? Kommer inte till landet förrän den 20.

--
Mikael Johansson                 | To see the world in a grain of sand
mikael at johanssons.org            |  And heaven in a wild flower