Macar till Stacken?

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Tue Dec 5 13:54:34 CET 2006

>>>>> "TO" == Tomas Olsson <tol at stacken.kth.se> writes:

 TO> Hej Stacken!

Hej Tol!

 TO> Om staff@ tycker att vi vill ha nån i drift i lokalen så säg till.

Min åsikt i frågan är att jag absolut inte har något emot en mac i
lokalen under förutsättning att det är någon form av fungerande
operativsystem på den (om det är OSX eller någon annan Unix lägger jag
mig inte i) och "vanliga stackenkonton" fungerar på den.

Jag tänker dock inte lägga någon relevant tid själv på att uppnå
detta, så om ingen annan heller tänker det kan vi låta bli att ha en
över huvud taget ...

Så, nu är min åsikt offentliggjord.  :-)

--
Rasmus Kaj <rasmus at kaj.se> -- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Where ever I place my .emacs, is my ${HOME}. -LysLysKom