Re: [Fwd: Kårens dag!] - Behöver er hjälp

Tomas Olsson tol at stacken.kth.se
Wed Aug 23 10:44:31 CEST 2006

"Magnus Lindkvist" <nauir at hotmail.com> writes:
> Kommentarer?

Många coola saker, låter riktigt kul att kunna visa upp. Men tänk gärna på
att

1. Det är en datorförening vi är och visar upp, så det får inte bli nåt som
   liknar en företagspresentation eller PR-jippo från MS. Jag är skeptisk
   till att plocka dit icke-medlemmar för att på arbetstid dema
   kommersiella produkter.  Annars finns det många andra (lika flashiga)
   produkter man skulle kunna visa upp, sånt som våra medlemmar till och
   med skrivit en stor del av...

   Vi har tidigare haft gamla affischer från diverse företag, inte som PR
   för dem utan därför att de var söta och fulla av internet-hype-anda och
   så.  Självdistans eller nördighet eller nåt.

2. Om vi inte ska lura n0llan helt är det nog bra om vi har lite spridning
   på vad som visas upp.  En väldigt stor del av vår verksamhet kör på
   annat än Windows, men vad som till slut visas har ju ganska mycket att
   göra med vad de som är där kan och vill visa upp.  Så jag har nog ingen
   talan :)

Men som sagt, skoj grejer.

                             /t (vill också titta)