Re: [Fwd: Kårens dag!] - Behöver er hjälp

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Tue Aug 22 10:23:26 CEST 2006

 VB> Hej Stacken,

Hej Vladi!  Hej Stacken!

 VB> Vilka är beredda att ställa upp på Kårens Dag dvs, finnas i
 VB> Kårhuset på Campus-området nästa måndag - den 28:e Augusti?

Jag räknar med att vara med hela dagen, inklusive bära och sätta upp.

Jag hoppas ha med mig ITE:s projektor.  Om vi inte har med oss någon
bättre demovisare tänker jag försöka visa demon (då lär det bli mer
inspelade mpegfilmer än "live", men det kanske inte gör så mycket).

Jag har några märken kvar som jag tänker ha till försäljning också.

Vladi; har du pratat med Ebba?

--
Rasmus Kaj <rasmus at kaj.se> -- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Kärlek och musik är de enda språk som inte behöver översättas