[Fwd: Kårens dag!] - Behöver er hjälp

Vladimir Bogodist vladib at kth.se
Mon Aug 21 12:24:48 CEST 2006

Hej Stacken,

Vilka är beredda att ställa upp på Kårens Dag dvs, finnas i Kårhuset på
Campus-området nästa måndag - den 28:e Augusti?

Tänk på att detta är ett utmärkt tillfälle att engagera nya n0llan in i
Stackens verksamhet.

Folk behövs för att:
* vara med på Kårens Dag (närvarotiden och längden bestämmer ni själva,
dock under perioden 09.00-17.00)
* hjälpa till att bära saker
* mingla med n0llan
* visa/berätta vad vi gör i vår förening
eller bara finnas där och se allmän glad ut.

Kom igen Stacken! - ny n0llan behöver vi för att överleva!

Jag kommer givetvis att vara närvara där hela dagen och kommer att förse
vår plats med en projektor, högtalare, bärbara datorer samt en Xbox360
med spel.

Saker som fattades som jag behöver hjälp med:
* snygga affischer (OpenBSD, Sun, Linux eller liknande)
* en extra projektor för demos
* prydnadsprylar som tuxar
* projektionsdukar (2 st)
* roliga Xbox360-spel.

Förslag på fler roliga idéer om hur man kan imponera på n0llan tas gärna
emot.

Hur det gick förra året kan ni skåda här:
http://gallery.stacken.kth.se/2005-karens-dag-andra-foreningar

Hoppas på er hjälp på måndag,
Mvh Vladi
Vladimir Bogodist                     vladib at kth.se

M.Sc. student	 Royal Institute of Technology (KTH)
Computer Science & Engineering    Stockholm, Sweden

Chairman                 Stacken Computer Club (KTH)