STACKEN-flytt omgång 2 (serverhall) + lokalen rivs om drygt en vecka!

Harald Barth haba at pdc.kth.se
Mon Apr 17 21:28:52 CEST 2006

Jag skrev, "Att lägga på todo-listan". Komplettering:

> Bygga nån slags spridningsnät i nya hallen eller ett gäng 7-10m TP.

Inte än.

> Komplettera elstege nya hallen (kan jag göra må eller onsdag, men
> jag behöver nån som hjälper till och håller)

Gjort.

> Tömma hyllorna i datorhallen och sortera i behåll (kartonger) och släng.

Inte än.

> Samma med alla ytor där det ligger saker i datorhallen.

Påbörjat.

Tömmt verktygsskåpet och flyttad över skåpet och alla verktyg.

Sågat lite och flyttad kylskåpet 60cm höger

Nu med skogräns.

Fixad och rensad avloppet och tagit bort krigsventilen (som bara
kommer att bäcka igen).

Flyttad fler datan.

Jag tänkte emaila Ralph Köhlberg och  Co att vi flyttar ut driften och
är klara med  det 2006-04-23 (dvs man kan fimpa el  och vatten och så)
och att  efter det så har vi  lite skåp som vi  vill transportera bort
därifrån t o m 2006-04-30. Dvs 2006-05-01 så kan de blåsa omkull huset
eller göra vad de vill. Bättre än så blir det nog inte.

Dagens byggare:
Harald, Tom, Bygg, JMR.

PS: Smörgåsgrillen funkar och "köpa kaffebröd" är bara en delmängd av
"köpa bröd".