[Mailmaniacs] StackHack #5 - webben

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Sat Nov 12 09:05:58 CET 2005

 CB> Jo, gärna.

Jo, det tycker jag absolut (och förlåt att jag inte har svarat på
Camillas kominlägg i samma ärende) ...

 CB> Jag har resultatet samt alla bidragen, färdigpaketerade.

Är bidragen alltså i form av en .tar.gz för varje bidrag?  Det är
säkert bra ...  Det som ska göras är att de ska läggas i katalogen
src/content/stackhack/20051110, och Makefile samt index.xml i samma
katalog ska editeras för att filerna ska "komma med" och länkas till
och vinnarna / motiveringen ska presenteras.  Det kunde lämpligen ske
i en section mellan de inledande styckena och sektionen om regler (som
lämpligen kan stå kvar).

Hjälpen om hur man editerar stackenwebb är tyvärr lite out of date, så
antingen kan ni prova med "trial and error" eller så kan jag lägga upp
sakerna själv, förhoppningsvis i kväll eller i morgon kväll, om ni
lägger materialet där jag kan komma åt det ...

--
Rasmus Kaj --+-- rasmus at kaj.se --+-- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Send me all ``mail viruses'' you want - I use Unix, secure by default.