[Mailmaniacs] Mailman

Magnus Danielson cfmd at bredband.net
Sat Nov 12 00:38:37 CET 2005

From: Camilla Berglund <camilla.berglund at gmail.com>
Subject: Re: [Mailmaniacs] Mailman
Date: Sat, 12 Nov 2005 00:24:32 +0100

> Nä, det här blev inte rätt, men mailet efter blev det.

Mmm... det kan ta någon minut för saker att propagera bara, var för het på
gröten helt enkelt.

Bra att du tycker att det löste sig. Det mesta är konfigurerbart på det här
djuret, dessutom kan man individualisera sin egen prenumeration en del också,
så det är inte bara list-maintainern som får ha allt roliga för sig själv.

Skall kolla på hur man sätter lämpliga options för list-template så det blir
någorlunda samma redan från början.

MVH
Magnus