comhem spam och motdrag

Leif Larsson leif.larsson at l3system.se
Mon Nov 13 15:57:00 CET 2017

Har också fått sms-spam, tycker det är värsta sorten.
Känner redan hur blodet börjar koka...
Vore väldigt kul om det blev någon form av seriöst svar från Comhem och
rentav en åtgärd, men förhoppningarna är låga...
Var det firmatelefon så tror jag att dom inte omfattas av nix (tyvärr).
Håller tummarna...