comhem spam och motdrag

peter h peter at hk.ipsec.se
Mon Nov 13 15:11:07 CET 2017

Hej alla!

i fredags fick jag ett sms-spam från comhem.
Denna gång fick jag en intressant tanke, och skrev en faktura
till marknadsansvarige jonas lundquist ( efter att ha lämnat ett
telefonsvarsmeddelnade )

Fakturan löd på :
Marknadsstörningsavgift 350:-
Spam/sms till nix-ad telefon  150:-

+ naturligtvis moms.

Skall bli spännande att se hur de reagerar. OM de bestrider fakturan, kan de ju lämna
argument som är giftiga att skicka vidare till konsumentberket.

Vat tror ni ?

--
        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )