Comhem betalar för sina spam !!

peter h peter at hk.ipsec.se
Thu Dec 28 13:45:54 CET 2017

Jag har under november fått 2 stycken sms-spam från comhem.
Denna gång växte hornen ut, och som den elake typen jag
innerst inne är så skickade jag fakturor till comhem för
störningen de orsakat ( marknadsstörnigsavgif samt "spam till nix-ad telefon")I

Jag har fått betalt för bägge 2 !! 625 + 625 kronor .

Nu ser jag fram emot mera spam :-)

--
        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )