RE: Diskussionsafton med pilsner i göteborg?

s at familjenberger.com s at familjenberger.com
Thu Jan 28 21:19:12 CET 2016

Jag ger ett tveksamt ja, men frun har inte bestämt än.
Återkommer troligen efter helgen. För övrigt varnar jag för att
jag programmerar C som jag programmerar Java: utan pekare.
Plus att datorn för närvarande tyvärr är utan BSD.

Samuel Berger

--------- Original Message --------- Subject: Diskussionsafton med pilsner i göteborg?