Diskussionsafton med pilsner i g�

Joachim Strömbergson Joachim at Strombergson.com
Tue Feb 2 14:14:07 CET 2016

Aloha!

Sent in i diskussionen. Är det i dag? Och på Bishops Arms, Järntorget?
När?

Jag kommer gärna och diskuterar vad undefined i C innebär i relation
till Python. Samt varför hårdvarup-rren var mer upphetsande förr.

MVH
JoachimS