EuroBSDCon 2015 Stockholm - nu går det att registrera sig

Joacim Haggmark joacim at joacim.se
Sun Sep 27 19:41:43 CEST 2015

Jag registrerade mig igår men jag var inte alls imponerad över
informationen på webben. Det gick inte att kryssa i rutan för
lördagens kvällsaktivitet men det stod inget om att det var fullt
och jag hittade inget att man behövde anmäla sig till det innan
någon speciell dag.

Jobbet tar konstnaden och då är det intressant vilket
lands moms det är som är inkluderat (jobbigt att dra av annat än svensk)
men det fanns det ingen information om. Men om det följer samma mönster
som tidigare är är det svensk moms (googla "eurobsdcon VAT")