Webmaker.org Svensk Översättning

Jörgen Städje jorgen at qedata.se
Sat Jan 31 17:12:22 CET 2015

Det är inte så att man får ta betalt, inte?

Martin Jernberg skrev den 2015-01-27 21:20:
> Hejsan, nån som är bra på engelska och svenska och nördigt språk och
> vill översätta lite saker som är för tekniska för mig:
> https://www.transifex.com/projects/p/we ... nslate/#sv
> alla som hjälper till får ett klistermärke om dom pmar sin adress :)
> (eller allafall några har en 4-5st kvar)
>
> *om ni tycker detta mail är jobbig reklam får ni ta bort det
>

> //Martin bittin Jernberg <Svensk Mozilla Översättare>

/Jörgen

Jorgen Stadje
Qomputor Education Datasystems AB
Ormingeringen 55B, SE-132 33  Saltsjo-Boo, Sweden

E-mail: Jorgen at Qedata.se, Website: http://www.qedata.se
Tel: +46 (0)8 55 66 00 66
Mob: +46 (0)708 990 171
Call: SM0FIX
         Fortiter iunctum, incensum dimedia parte