Web-statistik

Janne Johansson jj at stacken.kth.se
Tue May 24 13:31:06 CEST 2011

On Tue, May 24, 2011 at 13:24+0200, Karl Karlsson (dardos1973 at gmail.com) wrote:

> Hur skiljer man på aktiv tid på t.ex Facebook och liknande mot de som
> bara har ett fönster uppe och bara slår en liten snabb titt då och då?
> Man kan ju jobba jävligt effektivt och bra ändå fastän man har ett
> fönster öppet i bakgrunden..
>
> Fast nu är jag väl på väg OT här..  / Kalle

Även om det var OT så är jag definitivt intresserad av svaret.
Det är säkert mer än 10 år sen jag sprang på nån site som ville
"debunka myten" om att man kan se hur länge folk dräller, i princip
med argumentet du angör ovan, men det lär ju inte hindra folk från att
påstå att det går. Och det kanske det gör, men jag är nyfiken på att
veta hur isf.

--
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."