SV: Accesswicth

Joel Dahl joel at FreeBSD.org
Fri Mar 18 13:01:38 CET 2011

On 18-03-2011 12:02, Jon Otterholm wrote:
> [...]

Du kan använda port-security för att låsa portarna till ett visst antal
mac-adresser.  Det finns även en hel del annat du kan titta på som kanske är
intressant för er, såsom ip lockdown och dhcp snooping.  Kolla i HP's
specifikationer och pdf-manualer på webben innan du bestämmer dig, det
finns bra info där.

--
Joel