Citrix klient på OpenBSD!

Niklas Hallqvist niklas at hallqvist.se
Wed Oct 21 22:44:12 CEST 2009

kör "apropos linux" så får du tips om vilken manualsida du ska läsa.

Däremot är OpenBSD's linuxstöd nog sämre än FreeBSD's, det är verkligen
ingen prioriterad sektor.
En del saker funkar säkert, andra gör det inte.  Med reservation för att
jag inte kört linuxbinärer på länge nu,
men jag har inte hört nyheter som drastiskt skulle förändra detta faktum.