IPSEC, Racoon och dynamiska adresser!

Niklas Hallqvist niklas at appli.se
Wed Oct 21 15:54:14 CEST 2009

Även om jag personligen inte blir alls ledsen av sådana här kommentarer,
tvärtom,
skulle jag vilja be att vi försöker undvika advocacy på denna lista.
Gärna tekniska jämförelser etc,
eller frågor som: hur gör jag samma sak i FooBSD, som jag gör så här i
BarBSD?

Men jag skulle trötnna snabbt att läsa denna lista om det blir onödigt
brus om vem son har störst BSD.

Ha de,
Niklas