Fw: Re: Dags att fräsha upp minnet: root-device, mm..

Kenneth Lind exil at sasurai.se
Sun Oct 4 02:21:19 CEST 2009

On Fri, 02 Oct 2009 16:40:20 +0200
Bernt Hansson <bernt at bah.homeip.net> wrote:

> OK. Det viste jag inte.

Lugnt. Hade ingen aning själv innan jag råkade ut för
problemet. Glömde det en kort stund..

> Det kommer andra tillfällen.

Jovars.. "Löste" problemet mha extern HD och kärna på CD. Inte
min favoritlösning, men jag hittade en HD i soprummet, så det
var bara lådan jag behövde köpa.

  /K

--

 Politically, we are still stuck in the systems of thought of the Greek
 and Roman slave states, no matter how much we rant about "democracy."

Homepage:                                         http://www.sasurai.se/
Cellphone .se:                                        +46-(0)73 218 1937