FreeBSD 7.1 install

peter h peter at hk.ipsec.se
Wed Jan 14 23:00:46 CET 2009

On Wednesday 14 January 2009 19.59, Mattias Barthel wrote:
> Hej Busar,
>
> Jag har fått hem en nu maskin som jag gladeligen skulle installera FBSd
> 7.1 på.
> Efter att jag valt 200M för root slices falerar installationen på grund
> av full /mnt.
>
> Vad i helziken pågår?

Fattades /usr och /var partitionerna ? Jag antar att man tillfälligt monterar
/usr under /mnt vid installationen, om mount av /usr misslyckades kanske man
packade upp direkt i /mnt ....

Det borde finnas rester kvar i /mnt i så fall ...

> Mvh,
>
> Mattias

        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )