Re: Psykologisk support önskas!

roppert roppert at gmail.com
Sat Jan 3 23:58:41 CET 2009

2009/1/3 Tobias Fendin <tobias.fendin at glocalnet.net>:
> Jag orkar inte bry mig längre... Det är bara att le och vara glad för
> att man slipper skiten :)

Jag upplever faktiskt ett visst intresse då jag förklarar att windows
bara är ett av många tillgängliga operativsystem. Det brukar leda till
följdfrågor och vidare intresse som i åtminstonde ett par fall har
lett till installation av annat än windows.
En annan fördel är att jag kommit undan att supporta windows eftersom
den ursprungliga frågan glömts bort. ;)

Är inte upplysning en enkel uppgift som vi som "nördar" kan åta oss?

Mvh
/r

--
roppert
- Writer of Code, Juggler of Clubs & Catcher of Moments -