Psykologisk support önskas!

mattias mattias at barthel.mine.nu
Sat Jan 3 19:24:09 CET 2009

Det finns 10 olika typer av människor i världen idag.
De som förstår annat än windows och de som icke...(plus de som förstår
binär kod förstås).

Skämt åsido, fördomar är ju en psykoligisk mekanism som fungerar precis
som en trygg gammal
våt tröja.
Även om man inte är så bekväm i den är det oj så hiskligt läskigt att
tänka sig att inte ha på sig den.

Mattias